Καταστάσεις αντιαισθητικές και επικίνδυνες σε κεντρικούς δρόμους της πόλης των Χανίων αλλά και περιαστικά, καταγράψαμε με αφορμή αλλεπάλληλα παράπονα αναγνωστών μας.
Λακκούβες σε δρόμους, άφαντα ή κατεστραμμένα πεζοδρόμια συνθέτουν την εικόνα μιας πόλης αφιλόξενης για τους πεζούς αλλά και για τα οχήματα!
“Κερασάκι στην τούρτα” η συνέχιση των λανθασμένων διαγραμμίσεων εξαιτίας των διπλών συνεχόμενων λωρίδων εντός της πόλης και άλλων περιαστικών περιοχών του δήμου Χανίων και όχι μόνο.
Από το χθεσινό μας οδοιπορικό εντός και εκτός πόλης παραθέτουμε ενδεικτικά κάποια προβληματικά σημεία με την ελπίδα να φιλοτιμηθούν οι αρμόδιοι του Δήμου και να πράξουν – επιτέλους – το αυτονόητο.

Ως πρώτη περίπτωση επιλέξαμε μια ιδιαίτερα επικίνδυνη διασταύρωση εκεί που είναι η κεντρική πύλη εισόδου – εξόδου της 5ης Μεραρχίας Κρητών για την οποία αναφερθήκαμε και στο παρελθόν, ενώ πρόσφατα σημειώθηκε σοβαρό τροχαίο ατύχημα. Η διασταύρωση αυτή του κεντρικού δρόμου από την Κάτω Σούδα για το Πιθάρι Ακρωτηρίου και την οδό Σάκη Καράγιωργα που επικοινωνεί με τα Λενταριανά στερείται φωτεινής σήμανσης (φανάρια) όπως και πεζοδρομίων, ενώ επιπλέον διαπλάτυνση χρειάζεται η κάθετη οδός που επικοινωνεί με τα Λενταριανά. Στη διασταύρωση υπάρχει και μία τεράστια λακκούβα που παλαιότερα είχε “μπαλωθεί”.

Σε πολλούς κεντρικούς δρόμους όπως για παράδειγμα στον Κάτω Σταλό, στην Κάτω Σούδα επί της οδού Κωνσταντίνου Καραμανλή, στην οδό Κισάμου μέχρι και πέραν των ορίων της δημοτικής περιφέρειας του δήμου Χανίων η λανθασμένη συνεχόμενη διπλή διαγράμμιση εξαναγκάζει τους οδηγούς να παρανομούν όταν θέλουν να στρίψουν σε αντίθετη πορεία ή να εισέλθουν στην αυλή τους ή σε άλλο δρόμο.




Σε αρκετά σημεία των οδών που υπήρχαν λακκούβες έγιναν επισκευές με ασφαλτοτάπητα, όπως για παράδειγμα επί της οδού Αλεξάνδρου Παναγούλη, ενώ σε άλλες πολύ πρόχειρα, με χώμα. Επίσης, τα ρήγματα που υπάρχουν σε πολλά τμήματα των οδών δυσχαιρένουν την οδήγηση.
Σοβαρό πρόβλημα παραμένει σε πολλές περιοχές η έλλειψη πεζοδρομίων όπως και η διακοπή των εργασιών αποτελείωσης τους.



