Ανακοίνωση

Προχειρότητες σε δρόμους μ’ εγκάρσιες καμπύλες τσιμεντοστρώσεις

 

 

Απορίας άξιον με τα ευτράπελα που συμβαίνουν τα τελευταία κυρίως χρόνια  σε διάφορους αγροτικούς δρόμους με την κατασκευή πρόχειρων, αλλά μόνιμων εγκάρσιων (κάθετων) καμπύλων τσιμεντοστρώσεων που τέμνουν το μήκος των δρόμων για διαφυγή των όμβριων υδάτων από ρέματα και ποτάμια. 

Τα παλιά χρόνια σχεδόν σε κάθε στροφή αμαξωτού δρόμου  υπήρχε γεφύρι ή οχετός για τη διαφυγή των όμβριων υδάτων από ρέματα ή ποτάμια και η κυκλοφορία οχημάτων και πεζών δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα. Τα γεφύρια αυτά, όπως και οι οχετοί, σώζονται και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια. Δεν συμβαίνει, όμως, το ίδιο με την “νέα μόδα” που θέλει τα γεφύρια και τους οχετούς να αντικαθίσταται για τους αγροτικούς δρόμους μ’ εγκάρσιες καμπύλες τσιμεντοστρώσεις οι οποίες εκτός του ότι δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους για πεζούς και εποχούμενους. Ενδεικτικά παραθέτουμε τις παρακάτω εικόνες οι οποίες μιλούν και από μόνες τους.

Γιάννης Η. Κάκανος

  DSC02600wtmk

Ο Σκουτελιανός ποταμός στο Κολυμπάρι και η καμπύλη τσιμεντόστρωση αντί μιας μικρής γέφυρας εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους για πεζούς και οχήματα…  

 DSC02748wtmk

Ο εγκάρσιος επιφανειακός οχετός στην Καλυβιανή αποτελεί μόνιμη παγίδα για τα επιβατικά οχήματα.  

 DSC03020wtmk

Μια μικρή γέφυρα στον παλιό αμαξωτό δρόμο από και προς την Μαλάξα. Ένα έργο από το παρελθόν όπου τα δημόσια έργα κατασκευαζόταν για ν’ αντέχουν.

 DSC03026wtmk

Σε αγροτικό δρόμο των Τσικαλαριών ένας μεταγενέστερος οχετός αρκετά ανθεκτικός και αυτός εξυπηρετεί με το υπόγειο μήκος του τα νερά του ρέματος.   

Η-ταυτότητα-για-την-εφημερίδα-και-σε-αυτοκόλητα

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com