Παρασκευή , 29 Μαρ 2024

Τα πολλά κυβικά στους δύο τροχούς εγκυμονούν κινδύνους!

Με αφορμή αφενός τα συνεχόμενα τροχαία δυστυχήματα σε όλη τη χώρα και αφετέρου μια ανάρτηση με δύο παλιές όμορφες μοτοσικλέτες, που έκανε στην προσωπική του σελίδα στο facebook ένας καλός φίλος και συνάδερφος, ο Νίκος Χάδος, με τον οποίο ήμασταν ίδια σειρά την περίοδο 1981 -82 στη σχολή υπαξιωματικών Χωροφυλακής Ρόδου, γράφουμε αυτό το άρθρο, επισημαίνοντας τον τεράστιο κίνδυνο που έχουν οι σημερινές μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες.

Γυρνώντας, όμως το ρολόι του χρόνου τουλάχιστον 40 χρόνια πίσω, όπου τα συγκεκριμένα δύο μοντέλα ένα Moto Guzzi 850 Le Mans που κυριαρχούσε στην κυριολεξία τη δεκαετία του 1970 και ένα άλλο το Benelli Sei, το οποίο εισήλθε στην ελληνική αγορά το έτος 1976, ήρθαν θύμισες από το μακρινό παρελθόν το οποίο είχε και αυτό τους δικούς του κινδύνους επειδή το οδικό δίκτυο στην πατρίδα μας εκείνη την περίοδο ήταν πολύ πιο χειρότερο από το σημερινό.

Τα δυστυχήματα, βέβαια, δεν έχουν εκλείψει, εξακολουθούν να συμβαίνουν ακόμα και ας βελτιώθηκαν οι περισσότεροι δρόμοι. Δεν είναι, όμως, ιδανικοί για τα σύγχρονα μοντέλα με τον υπερβολικά μεγάλο κυβισμό και ας απαγορεύονται οι υψηλές ταχύτητες από τον Κ.Ο.Κ.

Θα ήταν προτιμότερο να απαγορευόταν στις βιομηχανίες να παράγουν μοντέλα υψηλού κυβισμού ώστε να μειωνόταν και τα τροχαία στην άσφαλτο. Προσωπική μας άποψη είναι ότι «όσο καλό και να γίνει μια μέρα το οδικό δίκτυο στη χώρα μας, μία μοτοσικλέτα μέχρι 600 κυβικά θα ήταν η καλύτερη επιλογή».

Γιάννης και Ηλίας Κάκανος

KAKANOS_NEW_CARDS_.cdr

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com