Παρασκευή , 29 Μαρ 2024

Τα “ισχύοντα” και αλίμονο στους αντιδραστικούς…

Σημείωση: Το άρθρο όπως και πολλά άλλα μεταβιβάστηκε στα παρακάτω εμαιλ:

[email protected], [email protected], [email protected], Γραφείο Τύπου Ντόρας Μπακογιάννη [email protected], Πολιτικό Γραφείο Βασίλη Διγαλάκη [email protected], ΠΑΥΛΟΣ ΠΟΛΑΚΗΣ ΓΡΑΦ. ΤΥΠΟΥ [email protected], Κρήτη Μέρα25 [email protected], [email protected], [email protected], ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Ν. ΧΑΝΙΩΝ [email protected], Ένωση Χανίων [email protected], ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΗΣ [email protected], Γραφείο Τύπου Περιφέρειας Κρήτης [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Γράφει ο Γιάννης Η. Κάκανος – Υπαστυνόμος Β’ ε.α. 

Αφορμή για το άρθρο αυτό αποτέλεσε η 25ετής εμπειρία που αποκόμισα υπηρετώντας από το 1976 μέχρι το 2001 στο Σώμα της ΕΛ.ΑΣ. έχοντας αρχικά καταταχθεί στην Ελληνική Χωροφυλακή με σύμβαση πενταετίας υπηρετώντας στο Σώμα αυτό την στρατιωτική θητεία.

Κι εκείνα τα χρόνια ήταν δύσκολη η επαγγελματική αποκατάσταση της πλειοψηφίας των νέων καθώς οι βουλευτές «βόλευαν» σε διάφορες θέσεις του δημοσίου τομέα και χωρίς αξιοκρατία τα… δικά τους παιδιά.

Στη Χωροφυλακή ωστόσο, όπου δεν επιθυμούσαν ιδιαίτερα οι νέοι να καταταχθούν, μπορούσε και κάποιος «μη αρεστός» να εισχωρήσει. Θυμάμαι μάλιστα ότι επειδή στη σειρά τη δική μας δεν συμπληρώθηκε ο προβλεπόμενος αριθμός, προκηρύχθηκε και δεύτερος διαγωνισμός συμμετοχής. 

Η πενταετία κύλησε αντιμετωπίζοντας προσωπικά αρκετές δυσκολίες διότι δεν ήμουν υπάκουος στα ισχύοντα, δηλαδή στις περισσότερες διαταγές για εφαρμογή διαφόρων ανορθόδοξων νομοθεσιών και κανονισμών που στερούνταν λογικής, καθώς είχαν ψηφιστεί άλλες εποχές, με άλλους συσχετισμούς και δεδομένα. 

Οι προσωπικές ανάγκες με υποχρέωσαν να παραμείνω στο Σώμα και να δώσω εξετάσεις για την σχολή Ενωμοταρχών με αποτέλεσμα να συνεχίσω ως βαθμοφόρος. 

Στα μεταγενέστερα μάλιστα χρόνια υπηρετώντας στις Τεχνικές Υπηρεσίες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Χανίων εκπόνησα μελέτες με καινοτόμο χαρακτήρα που αφορούσαν όλα τα κρατικά οχήματα.

Να σημειωθεί πώς ακόμα και σήμερα υποτίθεται ότι ισχύουν οι διαταγές του αείμνηστου πρωθυπουργού Αλέξανδρου Παπάγου που ψήφισε η κυβέρνησή του το 1953 βάζοντας για μία διετία τάξη στην ακαταστασία που επικρατούσε στα ελάχιστα κρατικά οχήματα.

Το 1955 έφυγε από τη ζωή ο προαναφερόμενος πρωθυπουργός και από τότε μέχρι και σήμερα πέρασαν πολλές κυβερνήσεις, αμέτρητοι βουλευτές και υπουργοί όπως και δημόσιοι υπάλληλοι, με όλους να συμφωνούν στα ισχύοντα.

Εξαίρεση στον κανόνα αποτέλεσε η πολύχρονη εμμονή μου προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, της πατρίδας μου δηλαδή και όχι οι τσέπες των διαχρονικά επίορκων… 

Αυτή την σταθερή πολύχρονη επιμονή μου την “πλήρωσα” με σειρά διώξεων και συκοφαντιών από την φυσική και πολιτική ηγεσία των ισχυρών και μη, της αναχρονιστικής διεφθαρμένης κρατικής μηχανής.

Ολοι αυτοί, αδιαφορώντας για τα οφέλη του δημοσίου συμφέροντος και της χώρας μας γενικότερα, υποστήριζαν προς χάριν του προσωπικού κέρδους των διεφθαρμένων του κρατικού ιστού, τον ζημιογόνο αναχρονισμό των “παροπλισμένων” κανονισμών και νομοθεσιών και όχι  το GPS (Global Positioning System), ένα Παγκόσμιο Σύστημα Στιγματοθέτησης, ή Θεσιθεσίας εντοπισμού γεωγραφικής θέσης ακινήτου ή κινουμένου αντικειμένου. 

Εν έτη λοιπόν 2023 συνέβη το τραγικό σιδηροδρομικό πολύνεκρο έγκλημα.

Εν έτη 2023 εξακολουθούν να μην είναι ασφαλή τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια.

Εν έτη 2023 συνεχίζουν να κυκλοφορούν με βάση τις αναχρονιστικές νομοθεσίες, όλα τα κρατικά οχήματα… Με ατολμία, φόβο, διαφθορά δεν έρχεται η πρόοδος… Έλεος! 

Περισσότερα στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:  

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com