Ακούγοντας την είδηση της προφυλάκισης του άλλοτε “πολιτικού γίγαντα”, κυρίως, επί πρωθυπουργίας Σημίτη, ήρθαν στο νου μου οι άσχημες θύμισες από τις μαρτυρικές και άδικες στιγμές της ζωής μου με τις ακατάπαυστες διώξεις, που μ’ εντολές “μεγάλων” προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου προστασίας του πολίτη, διαταζόταν σε βάρος μου. Και αυτό, επειδή επέμενα σε μελέτες που είχα εκπονήσει για να καθιερωνόταν επιτέλους στη χώρα μετά από πολλές δεκαετίες, η νόμιμη κυκλοφορία των κρατικών οχημάτων.
Γι’ αυτές τις μελέτες έχουν κατατεθεί πολλές ερωτήσεις στη Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της Βουλής από διάφορους βουλευτές.
Περισσότερα θα διαβάσετε στην ιστοσελίδα μας, αναγράφοντας στην αναζήτηση “Κρατικά οχήματα” όπως και στο πολυτελέστατο περιοδικό μας, τις σελίδες των οποίων παραθέτουμε παρακάτω.
Η πιο δύσκολη, όμως, περίοδος που διωκόμουν, ήταν όταν ο Γιάννος Παπαντωνίου διατελούσε υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών από το 1996 έως και το 2001, έτος που μου έδωσε την δυνατότητα συμπλήρωσης 25ετίας στο Σώμα της ΕΛ.ΑΣ. για να αποστρατευθώ και να συνεχίσω από άλλο μετερίζι τον αγώνα προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος.
Γιάννης Η. Κάκανος
Οχήματα περιόδου της δεκαετίας του 1950 που ψηφίστηκε η νομοθεσία από την κυβέρνηση του αείμνηστου Αλέξανδρου Παπάγου. Όλα έχουν αλλάξει αλλά η νομοθεσία ισχύει… Ντροπή!
Ο σημερινός σύγχρονος στόλος οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ. που, δυστυχώς, θα κυκλοφορεί με τις υποτιθέμενες αναχρονιστικές νομοθεσίες του 1953 Έλεος!!!!
Στιγμιότυπο της 25ης Οκτωβρίου 2018 που αναρτήθηκε από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Χανίων με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του Δ.Σ. Νίκο Ξανθουδάκη και Ρούσσο Τσιλιμιγκάκη να παρευρίσκονται στο Ρέθυμνο για την παράδοση της δωρεάς των νέων 30 περιπολικών της οικογένειας Λεμπιδάκη. Καλοτάξιδα με ευχάριστες υπηρεσιακές διαδρομές και περιπολίες.