Κατόπιν δημόσιας δήλωσης του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, κ. Δημητρίου Ρέππα, μεταξύ των τμημάτων του υπουργείου που καταργήθηκαν συμπεριλαμβάνεται και το αρμόδιο τμήμα ελέγχου κρατικών οχημάτων.
Επειδή ασχοληθήκαμε μ’ επιμονή για πολλά χρόνια με αυτή την κατηγορία των οχημάτων, αναρωτιόμαστε τι θα γίνει τελικά. Θα ψηφισθεί νέα νομοθεσία όπως αρμόζει ή θα διαιωνίζεται η υπάρχουσα που ψήφισε η κυβέρνηση του Αλέξανδρου Παπάγου το 1953 για να ισχύει υποθετικά μέχρι σήμερα; Οι νομοθεσίες αυτές παρέμειναν να ισχύουν στα χαρτιά ενώ άλλαζαν συνεχώς τα δεδομένα και οι συσχετισμοί… Έπρεπε, όμως, να γινόταν τακτικά ανάλογες νομοθετικές ρυθμίσεις. Έτσι, λοιπόν, το κεφάλαιο που αφορούσε τα κρατικά οχήματα βόλεψε τους εκ των έσω λάτρεις στα προσωπικά συμφέροντα με αποτέλεσμα να οργιάζει η διαφθορά σε βάρος του δημοσίου με την «ευλογία» όλων των κυβερνήσεων και των κομμάτων.
Περισσότερα θα πληροφορηθείτε σε διάφορα άρθρα μας εδώ: www.yanniskakanos.gr
Συνεχίζοντας, λοιπόν, τον αγώνα ενάντια στον αναχρονισμό και την γραφειοκρατία από άλλο μετερίζι – με γνώμονα πάντα το δημόσιο συμφέρον – απευθυνόμαστε στον κ. πρωθυπουργό και όλους τους αρμόδιους υπουργούς, ερωτώντας τα εξής:
“Πότε ιδρύθηκε το αρμόδιο τμήμα ελέγχου κρατικών οχημάτων, πόσο προσωπικό απασχολούσε, πως γινόταν οι προσλήψεις και τι ακριβώς έκαναν οι εργαζόμενοι σε αυτό καθόσον οι νομοθεσίες του Ν.Δ. 2396 και της με αριθμό 40009/53 πρωθυπουργικής απόφασης που ρυθμίζουν την κυκλοφορία των κρατικών οχημάτων ορίζουν τις Νομαρχίες της χώρας υπεύθυνες για τον σχετικό έλεγχο, αλλά εδώ και πολλές δεκαετίες- μέχρι και που καταργήθηκαν – δεν ελεγχόταν κανένα όχημα”.
Ένας 28χρονος αγώνας στη χώρα της ισοπέδωσης των πάντων όπου η τιμιότητα είναι “ενοχή”
Σχόλια
|