Σάββατο , 5 Οκτ 2024

Στα Χανιά ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ Γρηγόρης Γερακαράκος (Και βίντεο)

Στα Χανιά βρέθηκε το απόγευμα του Σαββάτου αντιπροσωπεία της ΠΟΑΣΥ με επικεφαλής τον πρόεδρο της κ. Γρηγόρη Γερακαράκο συνοδευόμενο από τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας κ. Χρήστο Μαυραγάνη και τους αντιπροέδρους κ. Χρήστο Συνδρεβέλη, κ. Μανούσο Γιανναδάκη, κ. Σταύρο Μπαλάσκα και κ. Βασίλη Πανταζή.

Στα Γραφεία της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Χανίων πραγματοποιήθηκε σύσκεψη για τα τρέχοντα προβλήματα που αφορούν τις αστυνομικές Υπηρεσίες του Νομού, τις πρόσφατες αναδιαρθρώσεις με το κλείσιμο Αστυνομικών Τμημάτων της ενδοχώρας, τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό των Yπηρεσιών, την μισθοδοσία τους που συνεχώς μειώνεται και τις κινητοποιήσεις που πρόκειται  να πραγματοποιήσει η Ομοσπονδία. 

Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ κ. Γρηγόρης Γερακαράκος για την κατάσταση με τις περικοπές και την κακή κατάσταση  που έχουν τα περισσότερα περιπολικά οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. υπογράμμισε ότι «δεν μπορείς να κάνεις περικοπές σε περιπολικά, σε χαρτί, σε εκπαίδευση διότι αυτό θα έχει αντίκτυπο, Η εκπαίδευση είναι ένα σοβαρό ζήτημα για τον αστυνομικό. Η εκπαίδευση είναι αυτή που βοηθάει, ν’ ασφαλίσεις τον πολίτη ν’ ασφαλίσει και τον εαυτό του. Και σε όλα έχουν γίνει περικοπές» για να αναφερθεί στη συνέχεια στα περιπολικά οχήματα επισημαίνοντας ότι « το καλύτερο περιπολικό στην Αθήνα το ονομάζουν “Πηνελόπη” γιατί έχει πολλούς “μνηστήρες”, όλοι αυτό αναζητούν για να το οδηγήσουν. Με το μη αξιόπιστο περιπολικό υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι» κατέληξε ο κ. Γερακαράκος.

Από την πλευρά τη δική μας, του υπενθυμίσαμε ότι όλα τα κρατικά οχήματα κυκλοφορούν παράνομα και πως ο μόνος πρωθυπουργός που επιχείρησε να βάλει τάξη στα λιγοστά ακόμα, για τη δεκαετία του 1950, κρατικά οχήματα, ήταν ο Αλέξανδρος Παπάγος. Οι νομοθεσίες που υποτίθεται ισχύουν και σήμερα ψηφίστηκαν το 1953. Κατά προσωπική μας εκτίμηση δεν ήταν δυνατόν να ίσχυσαν πάνω από μία δεκαετία. Προς τιμήν του ο κ. Γερακαράκος παραδέχθηκε την επικρατούσα κατάσταση, λέγοντας ότι « όλα αυτά έπρεπε να είχαν γίνει εδώ και πολλά χρόνια».     

Μια ωραία, λοιπόν, αφορμή και επίκαιρη μάλιστα, επειδή μεταξύ των προβλημάτων της ΕΛ.ΑΣ. συμπεριλαμβάνονται και τα περιπολικά οχήματα ήταν η ενημέρωση που κάναμε στον κ. Γερακαράκο για τα κρατικά οχήματα τα οποία εξακολουθούν να κυκλοφορούν και σήμερα παράνομα…  Τον καιρό που υπηρετούσα στο Σώμα είχα εκπονήσει μια σειρά από μελέτες που αν είχαν εφαρμοσθεί θα είχε εκλείψει η οικονομική ζημιά σε βάρος της εθνικής οικονομίας. Κι ενώ είχαν κατατεθεί από διάφορους βουλευτές αρκετές φορές ερωτήσεις στη Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου και επανειλημμένα ενημερώθηκαν με επιστολές μου η Βουλή των Ελλήνων, Γραφεία Πρωθυπουργών και Κομμάτων, η διαφθορά ήταν… αποδεκτή και ο ένοχος για όλους αυτούς ήμουν εγώ…

Περισσότερα, όμως, για τον προσωπικό μου αγώνα και το τι αντιμετώπισα από την αθλιότητα της πολιτικής και της δημόσιας διοίκησης θα διαβάσετε στους παρακάτω συνδέσμους:

https://eparxiakofos.gr/to-gelio-tou-archimafiozou-theodoroutsoukatou/

https://eparxiakofos.gr/peri-kratikon-ochimaton-o-logos/

 _DSC5200wtmk _DSC5201wtmk _DSC5205wtmk _DSC5206wtmk _DSC5208wtmk

P1030274wtmk P1030278wtmk P1030285wtmk

_DSC5210wtmk

20170927_121141wtmk

Οι διαδικασίες δαπανών επισκευής, συντήρησης, χορήγησης καυσίμων είναι με γραφειοκρατία χωρίς λογική όπως χωρίς λογική είναι και η ρύθμιση της κυκλοφορίας τους αφού βασίζονται σε ένα Νομοθετικό Διάταγμα και μια Πρωθυπουργική Απόφαση της κυβέρνησης του αείμνηστου Αλέξανδρου Παπάγου του 1953.  

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com