Ανακοίνωση

Μπλέξαμε άσχημα με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας…

Μεγάλος πονοκέφαλος για τους συνδρομητές όλων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας οι καθημερινές τηλεφωνικές ενοχλήσεις στα σπίτια και στα μαγαζιά και φυσικά όταν βρισκόμαστε σε κίνηση, είτε περπατώντας, είτε οδηγώντας, με τον ανταγωνισμό των τιμών που υποτίθεται κάνουν με τα περίφημα πακέτα τους. Πακέτα που, δυστυχώς, δεν ισχύουν για την πλειοψηφία των πελατών τους γιατί άλλα έχουν συμφωνηθεί και άλλα βλέπουν κάθε φορά που καλούνται να πληρώσουν οι συνδρομητές… Πρόσφατα τύχαμε σ’ ένα κατάστημα στην πόλη μας και την ώρα που θα ερχόταν η σειρά η δική μας να εξυπηρετηθούμε, χτύπησε το τηλέφωνο για να ακούσουμε τον επαγγελματία έξω φρενών να βρίζει στο τηλέφωνο με σκληρές εκφράσεις τον υπάλληλο κάποιας εταιρείας. Τι έγινε τον ρωτήσαμε για να μας πει ότι «είναι το έκτο τηλεφώνημα σήμερα από εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με τα περισσότερα από την Cosmote και ότι αυτό γίνεται καθημερινά ακόμα και στο σπίτι μου. Επειδή δεν καταλαβαίνουν διαφορετικά τους τα “χώνω” με τέτοιου είδους εκφράσεις μήπως και μ’ αφήσουν ήσυχο». Γελάσαμε, βέβαια, με την απάντηση αυτή, αλλά προβληματιστήκαμε όσοι ήμασταν μέσα καθόσον και σ’ εμάς το ίδιο συμβαίνει στα σπίτια μας επειδή οι υπάλληλοι των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας προτιμούν να τηλεφωνούν στα σταθερά τηλέφωνα και μάλιστα δίχως να σέβονται τις ώρες κοινής ησυχίας.

Με αφορμή, λοιπόν, το πρόσφατο περιστατικό και την δική μας σημερινή ενημέρωση για τον μηνιαίο λογαριασμό που ήρθε ξανά μεγαλύτερος του πακέτου παρά την αρχική μας διαμαρτυρία στην Cosmote για τον προηγούμενο λογαριασμό, σκεφτόμαστε ν’ αλλάξουμε εταιρεία. Σε ποια, όμως, να πάμε αφού όλες, έχουν βρει την λύση με τα ανεφάρμοστα πακέτα; Τουλάχιστον ας σταματήσουν να μας ενοχλούν στα σπίτια μας και όταν θέλουν κάτι να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά την μεταβίβαση των προτάσεών τους.

Γιάννης Η. Κάκανος

Σημείωση:

Τo  άρθρο μας με λεπτομερή διαμαρτυρία μεταβιβάστηκε στην Cosmote  στα ακόλουθα δύο email    customercare@cosmote.gr  –  otebov@ote.gr    καθώς και στην φόρμα επικοινωνίας του συνδέσμου: https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosis/#!portal/201600000002049/contact_us

2 Σχόλια

  1. Giorgos Tsimpoukas

    Πρόσφατα είχα το ίδιο πρόβλημα με την cosmote , ενώ συμφώνησα στην ανανέωση του καρτοσυμβολαίου μου σε συγκεκριμένη καθαρή αξία , τον πρώτο μήνα ο λογαριασμός ήρθε κανονικά , ενώ τον δεύτερο και τρίτο μήνα ήρθε αναιτιολόγητα αυξημένος κατά 4 Ευρώ .Έτσι χωρίς καμία ειδοποίηση , χωρίς καμία αιτία . Διαμαρτυρήθηκα , έκανα ένσταση , μίλησα τηλεφωνικά με την cosmote και δεν πήρα καμία απάντηση για ποιό λόγο αυξήθηκε ο λογαρισμός μου ξαφνικά , με αποτέλεσμα να ζητήσω ακύρωση της συμφωνίας . Το μεγάλο κόλπο είναι ότι σε βάζουν να υπογράψεις μια συμφωνία μ’ ένα κωδικό όνομα προγράμματος , χωρίς να σου δίνουν γραπτώς αναλυτικά κανένα λογαριασμό για το τελικό κόστος και έτσι στη συνέχεια αθετούν τα όσα προφορικά συμφωνήθηκαν !! Μιλάμε για απατεώνες … Τι άλλο να σκεφτώ !!

    • Ιωάννης Κάκανος

      Δυστυχώς, με το να μην στέλνουν πλέον αναλυτικούς λογαριασμούς χρεώνουν όσο θέλουν. Και καλά εσένα με 4 ευρώ μικρό το κακό, αλλά εμένα με πακέτο 32 να έρχεται 65 και τώρα πάλι 50 είναι εξωφρενικό.

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com