Όπως γράφουν σήμερα Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014 σελίδα 32 τα «Χ.Ν.», μέχρι την Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014, προβλέπεται η υποβολή δεσμευτικών προσφορών – σύμφωνα με τα τεύχη προκήρυξης του διαγωνισμού – για την αποκρατικοποίηση των δύο ομάδων περιφερειακών αεροδρομίων που παρέλαβαν πρόσφατα οι επενδυτές. Μεταξύ αυτών είναι και το αεροδρόμιο Χανίων…
Επειδή σε αυτή την άτυχη χώρα με την διεφθαρμένη πολιτική εξουσία και δημόσια διοίκηση στο σύνολό της δεν είναι λίγα αυτά που έχουν πραγματοποιηθεί σχετικά με τη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας ή της δημόσιας εργασίας σε ιδιώτες όπως για παράδειγμα είναι οι καθαρισμοί δημοσίων Υπηρεσιών πού οι εργαζόμενοι υπογράφουν συμβάσεις εργασίας με διάφορους εργολάβους δουλεύοντας ως είλωτες με χαμηλούς μισθούς, πρέπει να μας κάνει ν’ ανησυχούμε για το μέλλον.
Ο δημόσιος τομέας έχει ανάγκη από ίαση για να μπορεί να αυτοδιοικείται με υπευθυνότητα προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Στην προκειμένη περίπτωση αναφέρω μια μεγάλη… πληγή την οποία αποτελούν τα κρατικά οχήματα για τα οποία μετά την Αλέξανδρου Παπάγου ως πρωθυπουργού εποχή 1952-1955, κανένας άλλος πρωθυπουργός ή πολιτικός δεν ενδιαφέρθηκε να τροποποιήσει την νομοθεσία που η κυβέρνηση «Παπάγου» με τους συσχετισμούς και τα δεδομένα εκείνης της περιόδου έβαλε τάξη και σταμάτησε μια οικονομική αιμορραγία.
Περισσότερα για τα κρατικά οχήματα που και με τη σημερινή κυβέρνηση κυκλοφορούν παράνομα, εφοδιάζονται με καύσιμα παράνομα, επισκευάζονται παράνομα και που πολλά από αυτά χρησιμοποιούνται επίσης παράνομα ως Ι.Χ., κανένας δεν ενδιαφέρεται… Δείτε περισσότερα στους παρακάτω συνδέσμους!
https://eparxiakofos.gr/politiki-maskarades-iparchoun-arketi/
https://eparxiakofos.gr/archigi-tis-el-as-apo-to/
Η νομοθεσία που ψήφισε η κυβέρνηση του Αλέξανδρου Παπάγου το 1953
Σημείωση: Λίγα χρόνια αργότερα από την μετά Αλέξανδρου Παπάγου εποχή τα δεδομένα και οι συσχετισμοί άλλαξαν και εξακολουθούν να αλλάζουν μέχρι σήμερα, αλλά η συγκεκριμένη νομοθεσία… ισχύει!