Παρασκευή , 19 Απρίλιος 2024

Η καταδίκη αθώων είναι έγκλημα…

Γράφει ο Γιάννης Η. Κάκανος – Υπαστυνόμος Β’ ε.α. 

Με αφορμή την ετυμηγορία του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ρεθύμνου για την ομόφωνη αθώωση, λόγω αμφιβολιών, τριών εκ των πέντε κατηγορουμένων για την κακοποίηση ενός ΑμεΑ αγοριού αναφέρθηκε εκτενώς ο έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος και αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα μας.

Επισημαίνουμε λοιπόν τα εξής: Η καταδίκη αθώων σαφώς είναι έγκλημα. Στην προκειμένη όμως περίπτωση η προανακριτική διαδικασία είχε όλα τα χαρακτηριστικά και δικαίως παραπέμφθηκε σε δίκη και στην προφυλάκιση κατηγορουμένων.

Το άτυχο κακοποιημένο αγόρι θεωρούμε ότι δεν έτυχε δυστυχώς, ισχυρής νομικής εκπροσώπησης από την Δομή όπου φιλοξενείται.

Η Δομή είχε το δικαίωμα ν’ αναθέσει την υποστήριξη της κατηγορίας σε τρεις δικηγόρους και όχι – όπως έπραξε – σε έναν και νέο μάλιστα νομικό χωρίς πολύχρονη εμπειρία, κάτι που διέθεταν οι δικηγόροι των κατηγορουμένων με αποτέλεσμα να υπάρξουν αμφιβολίες από την πλευρά σύνθεσης του δικαστηρίου. Τρεις τακτικοί δικαστές και τέσσερις ορκωτοί αποφάνθηκαν ομόφωνα την αθώωση τριών κατηγορουμένων, αλλά λόγω αμφιβολιών.

Για τον λόγο αυτό και επειδή πλησιάζει η χαρμόσυνη ημέρα γέννησης του Θείου Βρέφους, δεν χρειάζονται πανηγυρισμοί. Ο νοών νοείτω.

Περισσότερα σε προγενέστερες και μεταγενέστερες αναρτήσεις μας: 

Περί αθώωσης “λόγω αμφιβολιών”

Γράφει ο Γιάννης Η. Κάκανος Υπαστυνόμος Β’ ε.α.

Περί κρατικής διαχρονικής διαφθοράς ο λόγος…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

25 Δεκ 2022

Ανακοίνωση της Κίνησης Χειραφέτησης Αναπήρων “Μηδενική Ανοχή” για την υπόθεση του Γιάννη

«Αδελφέ μας Γιάννη: η αλήθεια σου δεν έφτανε»

Η απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ρεθύμνου ΔΕΝ δικαιώνει τον συνανάπηρο μας Γιάννη, ο οποίος βασανίστηκε και κακοποιήθηκε σεξουαλικά, με θύτες το στενό οικογενειακό του περιβάλλον στο χωριό Γλώσσα Πλατανιά, στην Κρήτη.

Η τοπική πολιτική και εκκλησιαστική εξουσία έκανε το «χρέος της».

Διασφάλισε – χρησιμοποιώντας κάθε μέσο – ότι για έναν κατάφορα αδικημένο άνθρωπο με νοητική βλάβη ΔΕΝ θα καταστρέψει τα ευυπόληπτα μέλη της κοινωνίας.

Από τις 6 Δεκεμβρίου, που ξεκίνησε το δικαστήριο στο ΜΟΔ Ρεθύμνου, βρέθηκαν στο πλευρό του Γιάννη φορείς και συλλογικότητες για να υπερασπιστούν το αυτονόητο.

Τους ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας.

Όσα ο Γιαννης βίωσε μια ολάκερη ζωή δεν είναι κανονικότητα.

ΔΕΝ υπάρχουν δικαιολογίες για τις συνθήκες διαβίωσης του και τον εξαναγκασμό του να «ζει» σε αποθήκες, στάβλους ή στην ύπαιθρο. 

ΔΕΝ αντισταθμίζεται η συνεισφορά στον πολιτιστικό σύλλογο του χωριού και τα τραπεζώματα των κατηγορουμένων με τους ομαδικούς βιασμούς στον κοινωνικά ευάλωτο Γιάννη.

ΔΕΝ μπορεί οι συνήγοροι των κατηγορουμένων να αξιώνουν ελαφρυντικά λόγο πρότερου έντιμου βίου όταν στη δίκη είχε αναγνωστεί το ογκωδέστατο κατηγορητήριο που έφτανε για να λυγίσει κάθε άνθρωπος. 

Άνθρωπος όμως!

ΔΕΝ μπορεί η ελληνική δικαιοσύνη να κρίνει τον Γιάννη ακατάλληλο ως φορέα της αλήθεια του επειδή είναι ανάπηρος.

ΔΕΝ μπορεί να πανηγυρίζουν οι ιερείς με τους συγγενείς τους επειδή τελικά ο ανάπηρος Γιαννης μπορεί να πέσει θύμα βιασμών και ΔΕΝ θα γίνει πιστευτός.

ΟΡΓΗ και ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ για τον διάχυτο ΜΙΣΑΝΑΠΗΡΙΣΜΟ και την ΕΞΙΔΑΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ σας.

Συγνώμη Γιάννη, ΕΜΕΙΣ οι συνανάπηροι σου, ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ.

ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ

Κίνηση Χειραφέτησης Αναπήρων

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Ενάντια στη μεθοδευμένη εκστρατεία συγκάλυψης

από Rosa Nera|δημοσιευμένο 

“αν μιλήσεις θα σε σταυρώσουμε σαν τον Χριστό και θα σε κάψουμε σαν τον Ιούδα”
(απειλές προς το θύμα από τους παιδοβιαστές του)

Από τις 6 Δεκέμβρη διεξάγεται μια από τις πιο σημαντικές δίκες των τελευταίων χρόνων, όσον αφορά την τοπική κοινωνία των Χανίων. Πρόκειται για την υπόθεση της πολύχρονης κακοποίησης και σεξουαλικής βίας στο χωριό Γλώσσα Πλατανιά, με θύμα τον 20χρονο -σήμερα- Γιάννη, παιδί με μέτρια νοητική υστέρηση, και θύτες το στενό οικογενειακό του περιβάλλον.

Καταρχάς η δίκη γίνεται στο Ρέθυμνο, κι έτσι δεν φτάνει εδώ η μπόχα της ρασοφόρας και ευυπόληπτης “καλής κοινωνίας” που αφενός κάθεται στο εδώλιο και αφετέρου την υπερασπίζεται. Αν λοιπόν δεν έχετε ακούσει τίποτα ακόμα για την υπόθεση, είναι επειδή ένα ολόκληρο πλέγμα τοπικής εξουσίας, εκκλησιαστικής και πολιτικής, παίζει τα ρέστα του για να βγουν λάδι ο πατέρας του θύματος Στέφανος Γουμενάκης, ο θείος του Ιωάννης Γουμενάκης (ιερέας και δάσκαλος στις Βουκολιές, κομματικό στέλεχος της ΝΔ, με θητεία ακόμα και ως προϊστάμενος της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων), τα πρώτα του ξαδέρφια Νικόλαος Καβελάκης (ιερέας στα Καμισιανά) και Εμμανουήλ Καβελάκης, καθώς και ο φίλος του πατέρα, Εμμανουήλ Γεωργουσάκης. Μια υπόθεση αδιανόητης φρίκης και κτηνωδίας, καθώς οι 4 εκ των κατηγορουμένων βαρύνονται με κατά συρροήν βιασμούς ενός ανήμπορου παιδιού, του οποίου ο πατέρας εξέθετε στη “διάθεσή” τους για χρόνια, αλλά και το εξανάγκαζε να ζει σαν ζώο σε αποθήκες, στάβλους και στο ύπαιθρο – σε μια απόλυτα βάρβαρη συνθήκη δηλ, ακόμα κι αν εξέλιπαν τα βασανιστήρια των βιασμών και κακοποιήσεων.

Σημειώνουμε εδώ ότι τα ονόματα των κατηγορουμένων δεν έχουν ακουστεί κυριολεκτικώς πουθενά, ούτε σε μία από τις ελάχιστες ανταποκρίσεις και τα σχετικά ρεπορτάζ για την υπόθεση που είδαν το φως της δημοσιότητας, από τότε -πριν ένα χρόνο περίπου- που έγιναν οι πρώτες συλλήψεις έως σήμερα. Και πέραν της ιδιότυπης ασυλίας στη δημόσια σφαίρα, οι κατηγορούμενοι απολαμβάνουν και της “υψηλότερης” δυνατής υπεράσπισης για το σινάφι τους, με δικηγόρους που συστηματικά υπερασπίζονται δολοφόνους, βιαστές, ναζιστές και λοιπά καθάρματα. Η “βαριά” αυτή νομική εκπροσώπηση αποτελείται από το γνωστό και μη εξαιρετέο Μαρκογιαννάκη μέχρι την Κατερίνα Σιαφακα (από το γραφείο του Κούγια), την Βάσω Πανταζή (συνήγορο υπεράσπισης της Χ.Α.) και τους Διονύσιο Βέρα και Μεθόδιο Ματαλιωτάκη.

Από την πρώτη μέρα της δίκης, όταν διαβάστηκε το ογκωδέστατο κατηγορητήριο (που αρκούσε να προκαλέσει εμετό ακόμα και στην πιο ψύχραιμη ψυχοσύνθεση), το νομικό αυτό επιτελείο έχει αντίπαλο μονάχα έναν ανεπαρκέστατο -για να μην πούμε κάτι βαρύτερο- δικηγόρο, διορισμένο από το κρατικό ίδρυμα που φιλοξενεί προσωρινά το θύμα – και όλως τυχαίως γαμπρό του διευθυντή του ιδρύματος, επίσης γνωστού στελέχους της τοπικής ΝΔ. Τις επόμενες μέρες, κατά τις οποίες εξετάστηκαν οι μάρτυρες κατηγορίας, απέναντι σε μια υπεράσπιση που επιδιδόταν σε ένα κρεσέντο ωμών ύβρεων εις βάρους τους, ο δικηγόρος του ιδρύματος (Νικόλαος Ντουντουλάκης) δεν προέβαλε την παραμικρή ένσταση ή κάποια είδους αντίδραση, αφήνοντάς τους κυριολεκτικά στο έλεός της. Για να αποτυπώσουμε αδρά την κατάσταση των πραγμάτων: η τιμή και η υπόληψη όσων είχαν το θάρρος να καταθέσουν ενάντια στους βιαστές, κουρελιάστηκε βάναυσα, χυδαία και συστηματικά από την υπεράσπιση των τελευταίων, η οποία μετέτρεψε τη διαδικασία σε ριάλιτι του χειρίστου είδους, χρεώνοντας απροκάλυπτα στα κίνητρα των μαρτύρων ερωτικές αντιζηλίες και οικονομικές επιδιώξεις.

Και δυστυχώς, εκτός της κραυγαλέας απροθυμίας του συνήγορου πολιτικής αγωγής -του δικηγόρου της “δομής” δηλ- να προστατέψει κάπως τους μάρτυρές του Γιάννη, ακόμα και η έδρα παρακολουθούσε κατ’ ουσίαν αμέτοχη το εξουθενωτικό μπούλινγκ των Μαρκογιαννάκη και σία. Μια έδρα που διαρκώς υποτάσσεται σε σχεδόν κάθε αίτημα της υπεράσπισης, με αποκορύφωμα στη λυσσώδη απαίτησή της να εξεταστεί μέσα στην αίθουσα ο Γιάννης, υποχρεώνοντάς τον να υποστεί ξανά μετά από τόσους μήνες, τη βάσανο της εγγύτητας με τους δεσμώτες και βιαστές του, καταθέτοντας σε απόσταση αναπνοής από κείνους τα όσα φριχτά βίωνε επί χρόνια στα χέρια τους.

Παρά όμως το ξύλο, την ψυχολογική βία και τις απειλές (“αν μιλήσεις θα σε σταυρώσουμε σαν το Χριστό και θα σε κάψουμε σαν τον Ιούδα”), ο Γιάννης βρήκε κάποτε το θάρρος να μιλήσει για την αβίωτη ζωή του, σε κείνους τους ανθρώπους που του δίναν ένα πιάτο κανονικό φαγητό, που προσπαθούσαν να επουλώσουν κάπως τις πληγές του και να του προσφέρουν λίγη αγάπη από αυτήν που ποτέ δεν γνώρισε από την οικογένειά του. Κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους στέκονται και σήμερα δίπλα του ως μάρτυρες στο δικαστήριο, παρά τις απειλές και τις προσπάθειες τρομοκράτησής τους από εκκλησιαστικούς κύκλους – και φυσικά είναι αυτοί που υπομένουν τις χυδαιότητες της υπεράσπισης των βιαστών μέσα στην αίθουσα. Σημειωτέον, οι άνθρωποι αυτοί εναντίον τους έχουν και τη διοίκηση του ιδρύματος που “φιλοξενεί” σήμερα το Γιάννη, η οποία έχει κινηθεί νομικά εναντίον τους και απαγορεύσει την επικοινωνία μαζί του, υπονομεύοντας ακόμα περαιτέρω την ανύπαρκτη εκπροσώπησή του.

Ο Γιάννης και οι μάρτυρες κατηγορίας, μόνοι τους ουσιαστικά απέναντι στα θηρία που τους καταρρακώνουν σε κάθε συνεδρία, έχουν την επείγουσα ανάγκη στήριξης όλων μας. Να σπάσουμε εν πρώτοις την ομερτά και να καταδείξουμε τις μεθοδεύσεις ενός σάπιου ως το κόκκαλο κατεστημένου που συγκαλύπτει τον εαυτό του, κάθε φορά που βγαίνουν στη φόρα οι βρωμιές του. Πάνω απ’ όλα όμως, να σταθούμε κι εμείς δίπλα στον Γιάννη, που τόσο χυδαία και ρατσιστικά αμφισβητείται η αξιοπιστία της μαρτυρίας του για όσα ο ίδιος έζησε. Να τον στηρίξουμε ενάντια στην υπερασπιστική γραμμή των βιαστών που χρησιμοποιεί την νοητική του υστέρηση για να τον βγάλει ψεύτη, παραβλέποντας τα ευρήματα της ιατροδικαστικής έκθεσης – η οποία κάνει λόγο για πολλαπλούς βιασμούς. Να σταθούμε δίπλα του, γιατί απλώς ο Γιάννης λέει την αλήθεια.

Ενάντια στη μεθοδευμένη εκστρατεία συγκάλυψης

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΠΕΜΠΤΗ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΗ στις 9:30πμ στα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΔΕΚΕΜΒΡΗ στις 2:00μμ στη ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΧΑΝΙΩΝ

Δεκέμβρης 2022
Κατάληψη Rosa Nera

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


Ιερά Μητρόπολις Κισάμου & Σελίνου

 ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ Κατόπιν της πανηγυρικής και ΟΜΟΦΩΝΗΣ αθώωσης των δύο Κληρικών της Ι. Μητροπόλεως Κισάμου και Σελίνου, οι οποίοι επί ένα (1) έτος ανεβαίνουν τον δικό τους, αβάσταχτο και ασήκωτο, Γολγοθά (εκείνοι, οι οικογένειες τους, οι άνθρωποι που γνώριζαν και γνωρίζουμε την αλήθεια των γεγονότων, τους πραγματικούς ενόχους και υπαίτιους- πρόσωπα και πράγματα), αφού, σύμφωνα με την αγόρευση του αξιότιμου κ. Εισαγγελέως: «πρότεινε να κηρυχθούν ΑΘΩΟΙ, καθώς τα όσα κατηγορούνται δεν συνέβησαν ΠΟΤΕ και δεν επιβεβαιώνονται από ΚΑΝΕΝΑ στοιχείο», θεωρώντας τα «μυθεύματα» καί «μέρος της φαντασίας του κατήγορου» η Ι. Μητρόπολης δηλώνει τα εξής: «Δόξα τω Θεώ που, μετά από ένα χρόνο ανύποτου πόνου, απέραντης θλίψης, και αγωνίας, κατάφορης αδικίας, ασύστολης συκοφαντίας και λοιδορίας, λυσσώδους διαπόμπεψης και διασυρμού δύο Κληρικών της Ι. Μητροπόλεως μας, εκ των πιο συνετών, σοβαρών και αξιόλογων της Ιερατικής μας οικογένειας, έλαμψε το φως και η αλήθεια.Τόσο ο αξιότιμος κ. Εισαγγελέας, εξόχως έμπειρος και καταξιωμένος, όσο και το σεβαστό δικαστήριο, τους κήρυξαν πανηγυρικά ΑΘΩΟΥΣ, καθώς τα όσα τους είχαν προσάψει «ΠΟΤΕ δεν συνέβησαν», «ΔΕΝ επιβεβαιώθηκαν από ΚΑΝΕΝΑ στοιχείο», αφού αποτελούν «μέρος της φαντασίας του κατηγόρου». Αλήθεια, που η Ι. Μητρόπολις γνώριζε από την πρώτη στιγμή της πειρασμικής αυτής δοκιμασίας, καθώς καλώς γνωρίζει τους δύο αυτούς Κληρικούς Της. Κληρικοί που, καθ΄ όλη την μέχρι σήμερα πορεία και διακονία τους, αποτελούν υπόδειγμα ήθους και ακεραιότητος, για τούτο και χαίρουν της τιμής και της εκτίμησης όχι μόνο των ανθρώπων των Ενοριών που διακονούν, αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας.Εκατοντάδες οι άνθρωποι που, αυθόρμητα, καθ΄ όλη αυτή την οδυνηρή περίοδο, προσέτρεξαν στην Ι. Μητρόπολη δηλώνοντας την αγανάκτηση τους για τα γενόμενα, (για όλη αυτή την συκοφαντία και αδικία που κάποιοι ενορχηστρωμένα έστησαν και προκάλεσαν) ως και την επιθυμία τους όπως μπουν μάρτυρες υπερασπίσεως της αλήθειας, καθώς οι καθαροί και αληθινοί άνθρωποι όσο και αν λοιδορούνται και συκοφαντούνται, όχι μόνο δεν χάνουν την αξία τους, αλλά ανεβαίνουν ακόμα πιο ψηλά στις συνειδήσεις. Η Ι.Μητρόπολις, καθ΄ όλη αυτή την περίοδο της σκληρής και, ανθρωπίνως, αβάσταχτης και απάνθρωπης αυτής δοκιμασίας και αδικίας, διακριτικά, στήριξε πρόσωπα και οικογένειες· περισσότερο όμως και πάνω απ΄ όλα είχε καλέσει σε «συναγερμό προσευχής», «για να αντέξουν οι αδελφοί, να φανερωθεί η αλήθεια, να αποκαλυφθούν οι ένοχοι και οι υπαίτιοι του κακού». Και έδωσε ο Θεός, έφτασε η ώρα. Οι αδελφοί μας άντεξαν, η αλήθεια φανερώθηκε, το φως έλαμψε. Τι μένει; Να φανερωθούν, να αποκαλυφθούν οι ένοχοι, οι υπαίτιοι, οι συκοφάντες, καθώς το κακό αυτό που προκάλεσαν μπορεί, μελλοντικά, να το προκαλέσουν και σε άλλους αθώους.Να κατηγορήσουν, να συκοφαντήσουν, να στοχοποιήσουν, να ψευδομαρτυρήσουν, να.. , να… Μέσα σε όλα αυτά και μετά απ΄ όλα αυτά, για όσους γνωρίζουμε την αλήθεια των πραγμάτων, γεννώνται πολλά ερωτηματικά πόσο τέτοιοι χαρακτήρες δικαιούνται να ονομάζονται «άνθρωποι». Όταν, τυφλωμένοι προφανώς από τα δικά τους πάθη και μίση, δεν δίστασαν να ψευδομαρτυρήσουν, να διασύρουν, να διαβάλουν, να διαπομπέψουν αθώα πρόσωπα που το.. «λάθος» τους ήταν ότι είναι «Ιερείς». Πίστεψαν, οι τραγικοί και θλιβεροί αυτοί, άραγε τι; πως βρήκαν την ευκαιρία να προβληθούν; να επιβληθούν; ή… να πάρουν μάλλον αξία πατώντας επί πτωμάτων αθώων. Τι δεν είπαν τα απύλωτα στόματα τους; τι δεν κατασκεύασε η αρρωστημένη φαντασία τους; τι δεν έγραψε η ρυπαρή γραφίδα τους; Δεν σεβάστηκαν όχι τα αθώα θύματα τους, αλλά ούτε τις οικογένειες τους (άραγε πως θα ένιωθαν οι ίδιοι εάν τις αθλιότητες που έπραξαν, τα έκαναν κάποιοι άλλοι σε αυτούς); Δεν σεβάστηκαν ούτε την κοινωνία (την οποία συστηματικά και οργανωμένα φρόντιζαν να δηλητηριάζουν με τα κατασκευάσματα της αρρωστημένης φαντασίας τους), ούτε φυσικά την Εκκλησία, καθώς ευκαίρως – ακαίρως, φρόντιζαν να αφήνουν αιχμές και υπονοούμενα.Οι υποτιθέμενοι υπερασπιστές του ανυπεράσπιστου, τι έκαναν; Βίασαν την αλήθεια, έστησαν λαϊκά δικαστήρια, έβγαλαν πορίσματα, δίκασαν, καταδίκασαν και είχαν την απαίτηση η δικαιοσύνη να υποταχτεί στην αρρωστημένη φαντασία τους και να επιβραβεύσει-υιοθετήσει τους άθλιους και θλιβερούς τακτικισμούς τους. Ανάμεσα τους, ατυχώς, θεσμικά πρόσωπα τοπικών φορέων, φροντιστές, (υποτίθεται) ευάλωτων ομάδων, πρώην αστυνομικός, κ.α. Όλοι αυτοί είναι σίγουρο, αφού παραμείνουν αμετανόητοι, θα λογοδοτήσουν ενώπιον της Θείας Δικαιοσύνης. Προφανώς η ανοίκεια και ανίερη αυτή συμπεριφορά τους δηλώνει πως δεν πιστεύουν στην δικαιοσύνη αυτή, για τούτο και για να μην επαναλάβουν το κακό και σε άλλους (και όχι δια λόγους εκδικήσεως) θα κληθούν να λογοδοτήσουν και ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Οι υπαίτιοι, οι πραγματικοί ένοχοι αυτού του κακού, όχι μόνο θα φανερωθούν αλλά θα λάβουν και τον «μισθό» των πράξεων τους. Όσοι διέρρεαν μέρος της δικογραφίας, όσοι αναρτούσαν στα fb τους, όσοι…, όσοι…Και αυτό πρέπει, επιβάλλεται να γίνει, καθώς τέτοιοι χαρακτήρες είναι επικίνδυνοι για τον δημόσιο βίο. Αυτό δε επιτάσσει και ο Νόμος του Θεού: «Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γης» (Ησ. 26,9). Ευχαριστίες αρμόζουν στα μέσα γενικής ενημέρωσης (έντυπης και ηλεκτρονικής). Σε όσα εξ΄ αυτών, σεβόμενα τον εαυτό τους και το λειτούργημα τους, κάλυψαν (αμερόληπτα) τα γενόμενα, δίδοντας την είδηση καθ΄ όλη αυτή την περίοδο. Καλώς το έπραξαν. Ατυχώς, υπήρξαν και κάποια που διολίσθησαν. Που, άκριτα και αβασάνιστα, υιοθέτησαν τα της περιρρέουσας ατμόσφαιρας και, χωρίς διόλου να τηρήσουν την αρχή της ισηγορίας και της πλουραλιστικής ενημέρωσης, κατακρεουργώντας το υπό του Νόμου κατοχυρωμένο «τεκμήριο της αθωότητας», αναρτούσαν, δημοσίευαν, δίκαζαν, καταδίκαζαν, διαπόμπευαν.Και αυτά όλα, νοσηρά συμπτώματα των καιρών• συμπτώματα, τα οποία θα πρέπει όλους να μας προβληματίσουν και να μας θέσουν ενώπιον των ευθυνών μας. Γιατί είναι νοσηρό και επικίνδυνο για μια κοινωνία στην προσπάθεια κάποιος να υπερασπιστεί έναν ανυπεράσπιστο, (και καλώς το πράττει) να καταδικάζει και να διαπομπεύει αθώους. Ευχαριστίες στους δικηγόρους κ. Μεθόδιο Ματαλιωτάκη και κα Βάσω Πανταζή που σήκωσαν το βάρος απόδειξης της αλήθειας και συνέβαλαν, μέσα από την εμπειρία τους, στην φανέρωση και αποκάλυψη της. Κληρικούς, Μοναχούς, και Λαϊκούς και είναι πολλοί και είναι σε όλη την Ελλάδα, το Άγιον Όρος και αλλού• πρόσωπα που καθ΄ όλη αυτή την, ασέληνη περίοδο, του μεγάλου αυτού πειρασμού και της σκληρής δοκιμασίας, ύψωσαν τα χέρια τους στον Ουρανό και προσευχήθηκαν «για να αντέξουν οι αδελφοί», «να λάμψει η αλήθεια», καρδιακά τους ευχαριστούμε. Ευχή και προσευχή μας κανένας άλλος αθώος να μην βρεθεί σε αυτή την κόλαση. Καλούμε δε τους υπαίτιους του κακού σε μετάνοια και αυτοκριτική. Ταπεινά προσκυνούμε την Θεία Φάτνη και δοξολογούμε το Θείο Βρέφος για το μεγάλο και πολύτιμο αυτό δώρο των Χριστουγέννων που χάρισε στην τοπική μας Εκκλησία, στους αδελφούς μας Κληρικούς, τις οικογένειες τους και τους Ενορίτες τους. Ας γίνουν αυτά τα Χριστούγεννα ευκαιρία για όλους μας να διαλύσουν τα σκοτάδια της ψυχής, να φωτιστεί ο νους, να καθαρίσει η διάνοια, να κατευνάσουν τα μίση και τα πάθη, να γεννηθεί ο Χριστός στις ψυχές μας».Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως.

………………………………………………………………………………………………………..

Ἀπό τήν Ἱερά Ἐπαρχιακή Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης

https://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio-ts/arxiepiskopi-kritis/54351-i-ekklisia-tis-kritis-gia-tin-athoosi-dyo-klirikon-tis-i-m-kisamou?fbclid=IwAR0fKvIPg3d1bkAH9oecePqqqBMugX3vPaKDl_dSpf7x1cvYWjfbZWfHkAQ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αναγκαίες οι καινοτόμες ιδέες 

Παραμονή των Θεοφανείων. Ο Θεός να ευλογήσει για τη σωτηρία και την ανόρθωση της χώρας μας 

2 σχόλια

  1. Μια καλή κουβέντα για το κακοποιημενο παιδί απ τους καταδικασμενους σε πρώτο βαθμό όσο και απ τα χείλη αυτών που αθωώθηκαν λόγω αμφιβολιών μέχρι σήμερα δεν άκουσα.

    • Μα πως να ακούσετε ή διαβάσετε αφού υπάρχουν δημοσιεύματα που διαστρεβλώνουν την απόφαση του δικαστηρίου. Θα τα διαβάσετε παραπάνω.

Απαντήστε στο Ioannis Kakanos Ακύρωση απάντησης

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com