Το κακό παράγινε με τις καθημερινές τηλεφωνικές ενοχλήσεις από εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οι οποίες προσπαθούν με το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό που διαθέτουν να… ψαρέψουν πελάτες δελεάζοντας τους με διάφορα πακέτα που συμφέρουν!
Και όλα αυτά, τηλεφωνικά, αιτία που προκαλούν σοβαρά προβλήματα σε πολλές οικογένειες. Και λέμε σοβαρά προβλήματα γιατί αυτός ο τρόπος είναι απαράδεκτος αφού δεν ενημερώνεται όλη η οικογένεια, αλλά ένα μέλος της. Πάμε τώρα παρακάτω με πελάτες της ίδιας εταιρείας που θα πεισθούν να κάνουν ανανέωση δίχως να χρεωθούν κάποια συσκευή που θα τους δεσμεύει την παραμονή στην εταιρεία και ρωτάμε: Γιατί πρέπει να παραμείνουν υποχρεωτικά συνδρομητές στην εταιρεία για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα; Και γιατί θα πρέπει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εταιρείας να πληρώνουν… πρόστιμο όσοι εξ αυτών αποφασίζουν να κάνουν διακοπή αυτής της σύνδεσης αλλάζοντας εταιρεία, αφού δεν έχουν χρεωθεί απολύτως καμία συσκευή;
Η πολιτεία έχει υποχρέωση να παρέμβει με νομοθετικό διάταγμα ούτως ώστε να μην επιτρέπει στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας τον αθέμιτο συναγωνισμό που χρησιμοποιούν μ’ εκφοβισμό των πελατών τους.
Γιάννης Η. Κάκανος