Παρασκευή , 19 Απρίλιος 2024

Οι αναλήθειες σ’ έγγραφα προάγουν τον αναχρονισμό σε βάρος της προόδου της χώρας: “Περί ορίων ταχύτητας ο λόγος”

Πέρασαν δέκα χρόνια από τότε πού ως συνδικαλιστής της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ πολλών προτάσεων, μία εξ’ αυτών, αφορούσε τα ανώτατα όρια ταχύτητας του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τα οποία, δεν είχαν τροποποιηθεί. Αποτελούσαν αντιγραφή προηγούμενων και το μόνο που άλλαζε ήταν το ύψος των ποινών και των προστίμων στους παραβάτες! 

 

Φίλοι οδηγοί,

                                                 

 Ένα λοιπόν ιδιαίτερα σοβαρό θέμα, αφορά τα ισχύοντα σήμερα ανώτατα όρια ταχύτητας που προβλέπονται στο άρθρο 20 του Κ.Ο.Κ. Πρέπει να πληροφορηθείτε ότι όλες οι προτάσεις μας που αφορούσαν τη δημόσια διοίκηση παράλληλα με τη δημοσίευση στον τοπικό Τύπο δημοσιεύθηκαν και σε ορισμένα συνδικαλιστικά έντυπα της ΕΛ.ΑΣ., αλλά, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών με πρόεδρο της τότε τον κ. Δημήτριο Κυριαζίδη, αδιαφορούσε.    Σας ενημερώνουμε ακόμα ότι την πρόταση την είχαμε αποστείλει και στη Διεύθυνση Τροχαίας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης, για να λάβουμε με το υπ’ αριθμό 2515/5/154-α από 16-3-2001 έγγραφο, τα ακόλουθα: « Σε απάντηση της από 11-12-2000 επιστολής σας, που διαβιβάστηκε και στην υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την έκθεση της Επιτροπής αναθεώρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας τα όρια ταχύτητας ανά κατηγορία οχήματος σε συνάρτηση με τις κατ’ ιδίαν διακρίσεις του Οδικού Δικτύου αναπροσαρμοσθήκαν κατ’ εφαρμογή των οδηγιών 92/6/ΕΟΚ την 10-2-1992 και 94/95 της 21-11-1994 του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων και διαμορφώθηκαν όπως αναφέρονται στο άρθρο 20 του Κ.Ο.Κ. (Ν.2696/1999)».

 Η λέξη ντροπή, είναι το λιγότερο που μπορούμε να γράψουμε τόσο για τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, όσο και για τον κύριο που υπέγραψε το παραπάνω κείμενο.  


Η συγκεκριμένη μελέτη, επαναλαμβάνουμε,  αποτελεί παράδειγμα για να μπορέσουμε να διαφοροποιήσουμε τα ισχύοντα ανώτατα όρια ορίζοντας μ’ επιστημονική τεκμηρίωση ανάλογες ταχύτητες και να υπάρχει διαχωρισμός στα οχήματα. Στον ισχύοντα ΚΟΚ όλα τα οχήματα, από το πιο μικρό, μέχρι το πιο μεγάλο σε κυβισμό, μπορούν να τρέχουν με την ίδια ταχύτητα όπως παρακάτω: 


1
. Στους αυτοκινητόδρομους με 130.
 2. Στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας με 110 και
 3. Στο λοιπό οδικό δίκτυο με 90. 

 
Ε
πισημαίνουμε ακόμα ότι στον ΚΟΚ, δεν συμπεριλαμβάνεται ως κατηγορία το οδικό δίκτυο με εθνικές οδούς.  

Τελειώνοντας, τονίζουμε πώς είναι εθνική ανάγκη ν’ αποκτήσουν οι δρόμοι της χώρας μας διαχωριστικές νησίδες ώστε ν’ αποφεύγονται οι μετωπικές συγκρούσεις. Ν’ αποκτήσουν τα παιδιά μας σωστή παιδεία, ώστε από τη νηπιακή ηλικία να γνωρίζουν τη σημασία του κράνους και της ζώνης ασφαλείας. Να συναποφασίσουν όλα τα κράτη ένα διεθνές νομοσχέδιο για απαγόρευση των αυτοκινητοβιομηχανιών, να κατασκευάζουν υπερβολικά ισχυρούς κινητήρες…!  

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com