https://eparxiakofos.gr/?p=520
Το 1953 τόλμησε ένας πρωθυπουργός με την κυβέρνησή του να βάλουν τάξη – σύμφωνα με τους συσχετισμούς και τα δεδομένα εκείνης της μακρινής περιόδου – στην κίνηση και ότι άλλο αφορούσε τα λιγοστά τότε κρατικά αυτοκίνητα και τα κατάφεραν αρκετά καλά για δύο χρόνια. Στη συνέχεια επήλθε ο θάνατος του ευφυούς έμπειρου πρωθυπουργού, Αλέξανδρου Παπάγου παραμένοντας σε ισχύ μέχρι σήμερα η ίδια νομοθεσία από τον διάδοχό του τον Κωνσταντίνο Καραμανλή. Τόσα χρόνια πέρασαν, τόση δυστυχία πλάκωσε και ακόμα εξακολουθούν όλοι οι πολιτικοί να θέλουν παράνομη την κίνηση, τον εφοδιασμό στα καύσιμα, στις επισκευές και δικαιολογήσεις εκτός έδρας για τους οδηγούς και επιβαίνοντες στα κρατικά αυτοκίνητα. Παραθέτουμε ένα παλιό δημοσίευμα από το 1998 που έγραψε ο μακαριστός διευθυντής της “Χανιώτικης Ελευθεροτυπίας”, Μανώλης Σπανουδάκης. Παρόμοια, βέβαια, δημοσιεύματα έχουν γράψει κατά καιρούς όλοι οι εκδότες-διευθυντές των τοπικών εφημερίδων και όχι μόνο. Περισσότερα θα διαβάσετε σε πολιτικά άρθρα και συνεντεύξεις μας σε αντίστοιχες κατηγορίες στο Επαρχιακό φως.