Πέμπτη , 28 Μαρ 2024

Ανάστατη η τοπική κοινωνία στο Καστέλι Κισάμου Χανίων από τη μεταφορά του ΚΤΕΛ

 

 

Εξήντα χρόνια στο ίδιο μέρος, στην ιστορική πλατεία της κωμόπολης του Καστελίου, είχε το γραφείο του το υπεραστικό ΚΤΕΛ και ξαφνικά μετακόμισε όχι στον προβλεπόμενο χώρο σύμφωνα με τη μελέτη που έχει γίνει, αλλά σε άλλο σημείο, το οποίο, αν και είναι πάνω στον κεντρικό δρόμο, δεν εξυπηρετεί όσο προηγουμένως τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, με αποτέλεσμα οι πολίτες να εκφράζουν τη διαμαρτυρία τους. 


 Η πλατεία με τα ταξί και τους ιδιοκτήτες τους και το πρώην Πρακτορείο του ΚΤΕΛ.

 

 
Από το προχθεσινό οδοιπορικό μας στο Καστέλι τραβήξαμε αρκετές φωτογραφίες, ενώ καταγράψαμε δηλώσεις επαγγελματιών ταξί, αλλά και κατοίκων της περιοχής, οι οποίες είναι αντίθετες με την απόφαση μετακίνησης στο συγκεκριμένο σημείο. Από την παρέα των ταξιτζήδων καταγράψαμε τα εξής:

 Στέφανος Χαλκιαδάκης: “Με το που έφυγε το ΚΤΕΛ από εδώ πέρα προκλήθηκε οικονομική ζημιά και στα μαγαζιά και σ’ εμάς. Εμείς δεν μπορούμε να πάμε εκεί που πήγαν τώρα και ο κόσμος που θέλει και πρέπει να εξυπηρετηθεί αντιμετωπίζει και αυτός προβλήματα”.

Αλέξανδρος Παπαδάκης: “ Όλα τα ΚΤΕΛ και στα Χανιά, στο Ρέθυμνο και στο Ηράκλειο είναι στο κέντρο της πόλης. Έχουνε σταθμούς και εδώ πέρα το καστέλι έχει σταθμό από το 1950 στο κέντρο ούτως ώστε να εξυπηρετούνται προς όλες τις κατευθύνσεις και τώρα ξαφνικά έφυγαν. Εκεί που πήγαν δεν μπορούμε ούτε εμείς ούτε και αυτοί με τα λεωφορεία τους να σταθμεύσουν”.

Στο νέο ΚΤΕΛ του Καστελίου ρωτήσαμε την επιβάτιδα Γεωργουλάκη – Παπαδάκη Πόπη, για να μας πει: “Για μένα το σημείο αυτό που ήρθε το ΚΤΕΛ είναι το πιο ακατάλληλο μέρος και ας είναι κεντρικός δρόμος. Εκεί που ήταν τόσες δεκαετίες ήταν μια χαρά και είναι και κοντά όλα τα μαγαζιά και τα ταξί. Υπάρχουν πολλά παράπονα…”.

Κωνσταντίνος Χαρτζουλάκης πρώην πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ιναχωρίου: “Για τη μεταφορά του ΚΤΕΛ πιστεύω ότι δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες και ο χώρος που έχει στεγαστεί αυτή τη στιγμή το ΚΤΕΛ δεν είναι ο πλέον κατάλληλος. Πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ώστε και το ΚΤΕΛ να είναι ευχαριστημένο και οι δημότες επίσης”.

Νίκος Μαρεντάκης: “ Η άποψη μου είναι ότι το ΚΤΕΛ δεν έπρεπε να φύγει από την ιστορική πλατεία, όμως, δεν μπορεί να πάει και να εγκατασταθεί σ’ ένα μέρος που δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό. Το καλύτερο οικόπεδο που έχει ο Δήμος Κισάμου και έχει ορισθεί από το σχέδιο πόλεως να φτιαχτεί ο Σταθμός του ΚΤΕΛ είναι λίγο παραπάνω από τον Μητροπολιτικό Ναό. Κοντά σε αυτό το οικόπεδο σύμφωνα με το σχέδιο πόλεως έχει ας πούμε διανοιχθεί ο τελευταίος δρόμος του για να εξυπηρετεί το νέο ΚΤΕΛ. Πρέπει να ολοκληρωθούν τα έργα…”.

 Η νέα θέση  του Πρακτορείου και οι επιβάτες που επιβιβάζονται στο λεωφορείο το οποίο δεν έχει χώρο επαρκεί για να σταθμεύσει μόνιμα.

  Η Πόπη Γεωργουλάκη Παπαδάκη μαζί με άλλους επιβάτες στο νέο Πρακτορείο του ΚΤΕΛ

 


Το οικόπεδο που έχει επιλεγεί για να γίνουν οι εγκαταστάσεις του νέου Σταθμού ΚΤΕΛ και ο τελευταίος δρόμος του σχεδίου πόλεως που πρέπει ν’ αποτελειώσει…

  Ο Κωνσταντίνος Χαρτζουλάκης.

 

Το  ΚΤΕΛ απαντά

 

Εκ μέρους του απουσιάζοντος προέδρου του υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων απάντησε στο ερώτημα μας ο προϊστάμενος Κίνησης, Μιχάλης Τσουπάκης υπογραμμίζοντας τα εξής: “ Η θέση του «Πρακτορείου ΚΤΕΛ» στο Καστέλλι, που στεγαζόταν μέχρι αρχές Ιουλίου δεν πληρούσε τους απαραίτητους όρους των χώρων υποδοχής και υγιεινής των επιβατών κλπ, για την άνετη και ευχάριστη αναμονή και εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών, εκτός των όποιων κυκλοφοριακών προβλημάτων είχαν ανακύψει.

Στην προσπάθεια εξεύρεσης μιας λύσης με λιγότερα προβλήματα, επιλέχθηκε το ακίνητο στον κεντρικό οδικό άξονα του Καστελίου, σε σημείο που ήδη πραγματοποιούσαν τα Λεωφορεία στάση και υπήρχε η δυνατότητα με κατάλληλη ρύθμιση της κυκλοφορίας – σήμανσης να λειτουργήσει το «Πρακτορείο ΚΤΕΛ» με ελάχιστη επιβάρυνση κυκλοφοριακά της συγκεκριμένης θέσης του Καστελίου.

Το ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσει η τοπική κοινωνία και να εκφραστεί με απόφαση του το ΔΣ του Δήμου Κισσάμου είναι:

«Πρακτορείο ΚΤΕΛ» στο Καστέλλι ή σύγχρονος «Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στο ΟΤ 130» σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΠΔ 79/04, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη Αστικής Μικροσυγκοινωνίας διασύνδεσης των Περιαστικών περιοχών του Καστελίου με τον Σταθμό ΚΤΕΛ”.

 

Απαντήστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμέα *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πηγαίνετε Στην Κορυφή
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com