Εξήντα δύο (62) χρόνια έχουν περάσει από τότε που η κυβέρνηση του αείμνηστου Αλέξανδρου Παπάγου έβαλε τάξη στα λιγοστά για την εποχή εκείνη κρατικά οχήματα ψηφίζοντας το Ν.Δ.2396 που σε συνδυασμό με την 40009/53 Πρωθυπουργική Απόφαση, κάθε… κατεργάρης οδηγός σταμάτησε να αυθαιρετεί σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
Δύο χρόνια αργότερα έφυγε από τη ζωή ο πρωθυπουργός που καινοτόμησε για την εποχή του και τα κρατικά οχήματα συνέχισαν να κυκλοφορούν ακόμα νόμιμα για λίγα χρόνια με τις Νομαρχίες της χώρας να έχουν τον έλεγχό τους. Με την πάροδο, όμως, του χρόνου οι νομοθεσίες τέθηκαν στο αρχείο αλλά… ίσχυαν, με επακόλουθο όλα πλέον τα κρατικά οχήματα να κυκλοφορούν παράνομα με ότι αυτό συνεπάγεται στην εθνική οικονομία.
Κι ενώ η χώρα μας από την μετά Αλέξανδρου Παπάγου εποχή άλλαξε τόσες κυβερνήσεις, καμία δεν ενδιαφέρθηκε να τροποποιήσει αυτές τις νομοθεσίες πού δυστυχώς, υποτίθεται ότι ισχύουν ακόμα και σήμερα!!!!
Περισσότερα θα διαβάσετε σε άρθρα και συνεντεύξεις μου στους παρακάτω συνδέσμους από τον πολύχρονο αγώνα που άρχισα δημόσια το 1993 και συνεχίζω ακόμα χωρίς να ενδιαφέρεται κανένας πολιτικός…
Με την ελπίδα ότι η σημερινή κυβέρνηση θέλει να καινοτομήσει είμαι στη διάθεσή της να παρουσιάσω τις μελέτες που έχω εκπονήσει εδώ και 25 χρόνια, που και αυτές θέλουν ανάλογες τροποποιήσεις…
https://eparxiakofos.gr/sti-mnimi-chanioti-iroa-tis-kiprou-me-to/
https://eparxiakofos.gr/politiki-prokaloun-to-kino-esthima/